måndag 13 oktober 2008

Ett rep, två kvinnor.

Jag och Sara hade rep själva idag, Emmely mådde skit så jag gav henne onda seminariepapper och studiehandledningar, ben&jerrys och inte en kram, då jag var rädd att själv bli kräkig.

Denna dag har varit lång, har knappt suttit ner sedan halv nio i morse, men nu gör jag det och det är skönt. Eller, jag satt ju på repet, men jag var väääldigt koncentrerad^^ Vid närmare eftertanke har jag suttit en himla massa, men jag har inte tagit det lugnt!

Jag och Sara körde ganska mycket, men det var svårt med takten; vi saknade vår trummis (och vår roddare!) Jag sjöng och det lät för jävligt men vi var glada ändå. Sara fick en satsum(?) av mig som hon trampade på för hon var så tacksam ; ) Men hon åt den ändå. Denna nya fläck pryder nu heltäckningsmattan bredvid den läskiga stora bruna.

Sen cyklade jag hem och såg ingenting, för det regnade på mig. Hämtade böcker, städade en garderob. Nu har jag ont i käkarna av denna stressade dag.

Men repet var mysigt, mycket fint, en av dagens absolut bättre händelser!

Inga kommentarer: